Image thumbnail

Konfekcjonowanie

Co wyróżnia nasz dział konfekcjonowania?

doświadczenie i profesjonalizm

dbałość o szczegóły

miła obsługa

dopasowanie do potrzeb klienta

szybki czas realizacji zamówień

elastyczne warunki współpracy

Czym jest konfekcjonowanie?

Konfekcjonowanie to szereg różnego rodzaju czynności, które mają na celu uatrakcyjnienie towaru i ostateczne przygotowanie danego produktu do sprzedaży. Konfekcjonowanie towaru obejmuje między innymi:

 

  • etykietowanie (labeling) – usługa oznaczania produktów wykorzystująca różnego rodzaju technologie, tj. naklejanie, banderolowanie czy pieczętowanie;
  • co-packing (przepakowywanie) – usługa łącząca etapy i czynności związane z projektowaniem i przygotowaniem opakowań, produkcją i samym pakowaniem towarów zgodnie z wymaganiami klienta;
  • insertowanie – jedna z usług konfekcjonowania polegająca na dodawaniu do bazowego produktu dodatkowych elementów stanowiących uzupełnienie oferty;
  • banderolowanie – oklejanie towaru banderolą (m.in. taśmą, gumką czy sznurkiem).

Konfekcjonowanie produktów spożywczych pozwala je odpowiednio zabezpieczyć przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi. Dodatkowo artykuły poddane konfekcjonowaniu prezentują się nienagannie i atrakcyjnie dla klientów. Odpowiednio wyeksponowane logo lub nadruk sprawia, że produkt nie tylko wygląda estetycznie, ale także szybciej rzuca się w oczy.

Dlaczego warto konfekcjonować produkty z Radziowi?

  • oszczędność czasu – zlecając konfekcjonowanie naszej firmie, zyskują Państwo czas potrzebny do posortowania produktów oraz ich zapakowania;
  • oszczędność pieniędzy – konfekcjonowanie produktów na własną rękę wiąże się z dodatkowymi kosztami – zatrudnieniem pracowników, wynajmem powierzchni produkcyjno-magazynowej, zakupem maszyn i urządzeń niezbędnych do konfekcjonowania, oraz ich serwisem. Szybszym i ekonomiczniejszym rozwiązaniem jest zlecenie konfekcjonowania profesjonalnej firmie, która zajmie się kompleksowo całym procesem;
  • wieloletnie doświadczenie pozwala nam uniknąć pewnych błędów oraz strat, które mogą powstać podczas konfekcjonowania.

 

Ciągle staramy się zwiększać naszą wydajność – w ostatnim czasie firma zainwestowała 1,1 mln zł w nowy park maszynowy. Dzięki tej inwestycji znacząco skrócił się czas realizacji zamówienia.